poniedziałek, 11 listopada 2013

#2 Elektryczne Gitary

Hej!
Dzisiaj przychodzę do Was z kolejnym wpisem. Autograf który dzisiaj przedstawię także otrzymałam jakiś czas temu. Nie przedłużając, dzisiaj opiszę autograf od sławnego zespołu polskiego, jakim jest zespół:

Elektryczne Gitary

Bardzo się cieszę, że udało mi się zdobyć ten autograf. Czekałam na niego tylko 4 dni. 

Oficjalna strona zespołu: http://www.elektrycznegitary.pl/

Ja osobiście wysłałam e-mail na adres piotr@elektrycznegitary.pl z prośbą o autograf. (Jest to mail menagera zespołu).
Można także kierować prośby (tak jest napisane na oficjalnej stronie zespołu) pod adres:

Agencja Koncertowo-Wydawnicza VIP
ul. Dziennikarska 9
01-605 Warszawa

 Dostałam także dwie naklejki z logiem zespołu i nazwą. Bardzo cieszę się, że udało mi się zdobyć autograf tego zespołu. :)

Pozdrawiam :)
Dominika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz