niedziela, 10 listopada 2013

#1 Katarzyna Dąbrowska

Dzisiaj mój pierwszy post na tym blogu, ale postanowiłam, że nie będę robić tzw. notki powitalnej, tylko od razu przejdę do opisywania autografu, ale jeśli chcecie dowiedzieć się czegoś więcej o mnie już niedługo na blogu pojawi się zakładka o mnie. :)

 
Katarzyna Dąbrowska

Dzisiaj opiszę autograf, który dostałam już jakiś czas temu. Jest on od jednej z moich ulubionych polskich aktorek - Katarzyny Dąbrowskiej. Zupełnie nie spodziewałam się tego autografu, ponieważ gdy wyjęłam go z mojej skrzynki ujrzałam kopertę na której adres nie był napisany moim pismem. Bardzo się cieszę, że mimo tego, że wysłałam za małą kopertę pani Kasia przysłała mi piękne zdjęcie, które jest nieco większe od rozmiary A6. Pani Katarzyna przysłała także krótki liścik, w którym odnosi się bezpośrednio do treści mojego listu. Na odpowiedź czekałam ponad miesiąc. Jestem niezmiernie zadowolona z tego autografu. :)



Strona teatru w którym gra pani Katarzyna: http://www.wspolczesny.pl.

Aby otrzymać autograf należy wysłać list na adres teatru w którym gra pani Katarzyna:

Katarzyna Dąbrowska 

Teatr Współczesny

ul. Mokotowska 13

00-640 Warszawa
 
Ja osobiście z oczekiwaniu na odpowiedź wysłałam także kopertę zwrotną ze znaczkiem.
 
To dzisiaj na tyle. Za chwilę powinnam dodać kolejną notkę. W komentarzach możecie pisać adresy swoich blogów, w wolnym czasie chętnie na nie zajrzę. :)
 
Pozdrawiam
Dominika ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz